MASH: Me konceptimin e ri, ne e afrojmë mësimdhënien më pranë sistemeve moderne të arsimit

Ndryshimet në punën e institucioneve arsimore, si dhe krijimi i një koncepti krejtësisht të ri arsimor për arsimin fillor janë në interes të nxënësve, thonë në fjalimet video Anita Angelovska, drejtoreshë e shkollës fillore “Kirili dhe Metodi” në Stajkovci dhe Ivanka Mijic, këshilltare në Byronë zhvillimin e arsimit, të cilët morën pjesë në përgatitjen e konceptimit të ri. Angelovska dhe Mijic biseduan rreth integrimit të disa disiplinave shkencore në të dy lëndët e shkencave shoqërore dhe shkencave natyrore dhe se si do të ndikojë në mësimin e studentëve, por edhe në punën e mësuesve.

“Koncepti nënkupton përmirësimin e çdo aspekti pas ndryshimeve në legjislacion përmes konceptit të edukimit qytetar që ishte zhvilluar më parë. Parimet e arsimit fillor inkurajojnë interesin më të mirë dhe zhvillimin e plotë të studentit, barazinë, mundësinë e arritjes, mundësinë e arritjes. Për të formuar një mendim, këto ditë kam qenë shumë aktiv në ndjekjen e të gjithë aktorëve në procesin arsimor, duke filluar me prindërit, studentët dhe mësuesit, por gjithashtu kam analizuar kurrikulat ekzistuese që janë kryesisht të vjetruara dhe kërkojnë ndryshime ”, tha Angelovska.

Angelovska tregon se integrimi i historisë me edukimin dhe përmbajtjen qytetare në gjeografi është i mirë dhe është i domosdoshëm për disa arsye.

“Së pari, sepse ne duam që studentët të kenë një lidhje me realitetin, të shohin ngjarjet, ngjarjet dhe ndryshimet nga këndvështrime të shumta, të tregojnë proaktivitetin dhe të zhvillojnë të menduarit kritik dhe krijues, të zhvillojnë aftësi dhe aftësi kërkimore dhe zgjidhëse për arsim të mëtutjeshëm dhe të mësuarit gjatë gjithë jetës si persona të ndërtuar dhe qytetarë aktivë të një shteti demokratik ”, thotë Angelovska.

Këshilltarja nga BDE, Ivana Mijic shpjegon se me konceptimin e ri në arsimin fillor, lënda e shkencave natyrore do të përfaqësohet dhe do të mësohet në të gjitha klasat në arsimin fillor, duke filluar nga klasa e parë deri në të nëntën.

Risia në këtë konceptim është në periudhën e tretë të zhvillimit nga klasa e tretë në të nëntën. Lëndët Biologji, Kimi dhe Fizikë do të integrohen në një lëndë të vetme të shkencave natyrore. Në këtë lëndë nga klasa e shtatë deri në të nëntën, përmbajtja dhe temat mësimore nga tre disiplinat shkencore biologji, kimi dhe fizikë janë të integruara. Kjo do të thotë që në lëndën Shkencat e Natyrës nga klasa e shtatë deri në të nëntën do të zhvillohen në lëndë tre module të ndara si biologjia e modulit, kimia dhe fizika e modulit. Lënda e Shkencave të Natyrës nga klasa e shtatë në të nëntën do të sigurojë një sistem të integruar, do të sigurojë vazhdimësi në studimin e disiplinave shkencore biologji, kimi dhe fizikë dhe çfarë është e rëndësishme, modulet biologji, kimi dhe fizikë do të bashkojnë përmbajtjen nga fusha shkencore “, thotë ai Mijiq

Mijic thotë se këto module do të ndërlidhen me njëri-tjetrin, do të ofrojnë një qasje të integruar dhe gjatë gjithë vitit shkollor do të mësohen në mënyrë sinkrone, paralelisht dhe kështu bashkëpunimi i mësuesve në planifikimin dhe organizimin e mësimdhënies do të ngrihet në një nivel shumë të lartë.

“Kjo mënyrë e studimit të lëndës së shkencave natyrore zbatohet në shumë sisteme moderne arsimore në të gjithë Evropën dhe botën. Programet mësimore që do të zhvillohen për lëndën e shkencave natyrore në arsimin fillor do të ofrojnë një koncept modern, pra do të mësohen në bazë të hulumtimit dhe zbatimit të eksperimentit në mësimdhënie. “Ata gjithashtu do të favorizojnë dhe detyrojnë të mësuarit duke kuptuar dhe menduar, dhe ata do të zhvillojnë aftësitë e studentëve për zgjidhjen e problemeve si dhe zbatimin e njohurive të marra në një kontekst të përditshëm,” tha Mijiç.

Me krijimin e konceptit të ri arsimor, përveç ngritjes së nivelit të arsimit, ne jemi duke formuar gjenerata që do të zhvillojnë një pamje shkencore të botës. Në fakt, kjo mundëson afrimin e standardeve ndërkombëtare të të mësuarit, siç përcaktohet nga shumë studime, teste dhe kërkime ndërkombëtare./kanal5

Ministria e Arsimit dhe Shkencës

Shpërndaje lajmin me të tjerët
0Shares
0 0 0

56 thoughts on “MASH: Me konceptimin e ri, ne e afrojmë mësimdhënien më pranë sistemeve moderne të arsimit

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *